niedziela, 9 maja 2010

Szybki sukces odcinek 1

Niektórzy, uważają, że "szybki sukces" jest możliwy dla każdego. Osobiście uważam, że wykluczając wygraną w totolotka, wyjście za mąż, ożenienie się lub spadek po krewnym- coś takiego jak szybki sukces nie istnieje. Nie będę tu przywoływać Henrego Forda, założycieli Google ani Facebooka

Przykład z ostatnich dni, o którym sporo moich znajomych rozmawiało- Mariusz Pudzianowski.Moja mama często oglądała zawody Strong Man, a ja ostatnio się nim zainteresowałem ze względu na start w KSW i uznałem, że skoro jest Polakiem to można by się czegoś o nim dowiedzieć.



Ciekawy cytat, który akurat mi się spodobał:  "Każdy młody chłopak zazwyczaj szybko chce zrobić efekty. Moje szybkie efekty to tylko 19 lat "lekkiej i ciężkiej" pracy, bo kosztuje mnie to 3-4 godzinki dziennie"

Mariusz Pudzianowski Wikipedia







Jak mieszka Mariusz Pudzianowski:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz