wtorek, 24 maja 2011

Zdecyduj, zaplanuj , za***aj

Chciałbym się podzielić swoimi przemyśleniami wynikającymi z ostatnich 2 miesięcy. Zebranymi podczas kilku spotkań, które miałem w ostatnim czasie:

1. Lepiej- zrobić lepiej produkt, na który jest popyt niż tworzyć i kreować popyt na coś czego nie ma
2. Firmę i plan masz mieć wyryty po wewnętrznej stronie czaszki i umieć obronić w każdej sytuacji kiedy spotkasz inwestora- ćwicz to
3. Sprzedajesz zawsze- jeśli nie masz wyrytego planu po wewnętrznej stronie czaszki i dodatkowo nie umiesz z marszu zainteresować rozmówcy i udowodnić w bardzo prostych zdaniach czemu zarobisz na tym pieniądze - to mało kto będzie słuchać.
3. Trzy sposoby na osiąganie wymiernych rezultatów : zdecydować o działaniu, zaplanować rezultaty i zasuwać do czasu ich osiągnięcia w między czasie sprawdzając czy jedziemy w dobrym kierunku.
4. Niezbędne cechy do osiągnięcia w minimalnym czasie celu: Plan działania, pewność w realizacji granicząca z bezczelnością, konsekwencja w realizacji, powielanie (schematów, systemu pracy , wzorców), weryfikacja  rezultatów, umiejętność wykorzystywania dźwigni na zasobach.



Gdzie tutaj miejsce na pomysł? Nie wiem, ale z tego by wynikało, że sam pomysł ma niewielkie znaczenie- zwłaszcza jeśli nie dysponujesz kapitałem i doświadczeniem w pozostałych obszarach.

"Zdecyduj, zaplanuj, za***aj" M. Kafel
źródło obrazka: http://www.mnbbc.com/forums/attachment.php?attachmentid=362&d=1283976835

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz