środa, 13 stycznia 2010

Kilka mądrości życiowych zaczerpniętych z Internetu

"Ludzie są nieracjonalni, nielogiczni, egocentryczni.
Nieważne – kochaj ich.
Jeśli czynisz dobro, przypiszą ci ukryte egoistyczne cele.
Nieważne – czyń dobro.
Jeśli będziesz realizować swoje cele, spotkasz fałszywych przyjaciół i prawdziwych wrogów.
Nieważne – realizuj je.
Dobro, które uczyniłeś, zostanie jutro zapomniane.
Nieważne – czyń dobro.
To, co budowałeś przez lata, może być zniszczone w jednej chwili.
Nieważne – buduj.
Jeśli pomożesz ludziom, będą urażeni.
Nieważne – pomagaj im.
Jeśli służąc światu dasz z siebie wszystko, potraktują cię kopniakiem.
Nieważne – dawaj z siebie wszystko."

Matka Teresa, wyszukane przez koleżanka


"Co jest najśmieszniejsze w ludziach:
Zawsze myślą na odwrót: spieszy im się do dorosłości, a potem wzdychają za utraconym dzieciństwem. Tracą zdrowie by zdobyć pieniądze, potem tracą pieniądze by odzyskać zdrowie. Z troską myślą o przyszłości, zapominając o chwili obecnej i w ten sposób nie przeżywają ani teraźniejszości ani przyszłości. Żyją jakby nigdy nie mieli umrzeć, a umierają, jakby nigdy nie żyli."
/Paulo Coelho/

* z..."Być jak płynąca rzeka"
wyszukane przez - koleżanka 


A tutaj tak dla kontry kilka cytatów z bloga Kamila Cybulskiego, pomimo jego nieocenionego wkładu w rozwój przedsiębiorczości i ciekawych książek, za które jestem mu niewymownie wdzięczny:

"Przez 9 ostatnich lat (będzie w marcu), od kiedy bardzo zresztą
fortunnie założyłem magazyn internetowy ESCAPE nie odrywam
się od komputera ciągle pracując, co zresztą sprawia mi frajdę.
Pracuję do tego stopnia, że na szczycie Tarnicy spędziłem kiedyś
około 30 minut z czego 3 minuty poświęciłem na zaręczyny,
a
potem rozmawiałem przez telefon
, bo po drodze nie było zasięgu.
Wydaje mi się nawet, że sporo osiągnąłem."

Nie wiem jak poczuje się wybranka po przeczytaniu tego bloga, który został wysłany do kilku tysięcy osób. Zastanawiam się czy sam bym zaakceptował taki słowa z ust bliskiej osoby. Moim zdaniem nie jest to powód do dumy tylko wyraz braku szacunku, ale to moje osobiste zdanie.

"Możesz przekazać nam 1% podatku"- Dziwny zwrot grzecznościowy. Wiem, że mogę ale osobiście wolę przekazać tym, którzy o to jeszcze proszą i zależy im bardziej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz