poniedziałek, 21 października 2013

Rentowność działań

Czy Twoje działania są rentowne?


Większość młodych firm nie liczy rentowności poszczególnych działań marketingowych i sprzedażowych, te pytania pomogą Ci ograniczyć koszty i zyskać dodatkową przewagę rynkową:

  • Jaki ma być rezultat tego działania i ile na nim zarobimy?
  • Jak osiągnąć jednym działaniem kilka rezultatów jednocześnie?
  • Czy dane działanie jest konieczne do osiągnięcia określonego rezultatu?
  • Jak zwiększyć efekty danego działania ograniczając koszty?
  • Kto może zapłacić za to działanie za mnie?
  • Jak zautomatyzować dane działanie lub grupę działań aby odnieść lepsze rezultaty i poświęcić na nie mniej czasu?
  • Jaki jest stosunek koszty/zyski i jak sprawić aby wynosił 1/100
  • Kiedy muszę wyciągnąć pieniądze z własnej kieszeni i jak mogę płacić po tym jak zarobię, a nie wcześniej. 
Podziel się proszę opinią w komentarzu pod postem, jak u Ciebie zadziałały te pytania po wdrożeniu.